Service & contact

Veelgestelde vragen (FAQ)

Bestelling en levering:
Is er een minimum bestelwaarde?
De minimale bestelwaarde bedraagt € 15,00.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Vanaf welk bedrag krijg ik korting?
Hoe lang is de levertijd?
Meestal ontvangt u de goederen binnen 2 - 4 werkdagen.
Hoe kan ik betalen/wijze van betaling?
Creditcard (Visa, MasterCard), vooruitbetaling (voor particulieren), op rekening (voor scholen, scouting).
Wanneer kan ik telefonisch bestellen?
U kunt ons telefonisch bereiken van maandag - vrijdag van 8.30 tot 13.00 uur.
Kan ik een voorkeurdatum voor de verzending aangeven? (Vakantieservice)
U kunt al voor uw vakantie uw bestelling doorgeven. De bestelling wordt opgeslagen en op de door u gewenste datum vrijgegeven voor verzending.
Ik ben mijn acceptgiro verloren. Kan ik ook gebruik maken van een blanco acceptgiro?
Natuurlijk. Vul uw gegevens in en het factuurnummer en klantnummer, zodat de overschrijving automatisch aan uw account wordt toegewezen.
Wat moet ik bij vooruitbetalingen allemaal aangeven?
Het belangrijkste zijn het factuurnummer en uw klantnummer, zodat het door u overgemaakte bedrag automatisch aan uw account kann worden toegewezen.
Mag ik ook bij u langskomen om de goederen meteen op te halen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wij zijn een postorderbedrijf. Er zijn op onze vestiging in Nijmegen geen goederen voorradig, en deze kunnen dus niet worden opgehaald.
Kan ik na het voltooien van de opdracht nog iets veranderen?
Dat hangt er van af of uw bestelling al in behandeling is of nog niet. In principe is het raadzaam om ons te bellen!
Kan ik meerdere rekeningen/orders in een pakket laten pakken?
Ja – zeer graag! U betaalt dan ook slechts de kosten van verzending voor 1 pakket. De beste manier om zulke orders door te geven is per telefoon of schriftelijk/via fax. Via internet zijn deze bestellingen moeilijker om achteraf samen te voegen.

Ruilen en retourneren:

Kan ik mijn pakket retour sturen?
Neemt u alstublieft contact met ons op en vertel ons de reden van uw retourzending. Schrijft u het klantnummer duidelijk zichtbaar op de retourzending. Het retourpakket voldoende frankeren omdat we geen portovrije pakketten aannemen. Als er een fout van onze kant in het spel is, zullen wij de portokosten uiteraard aan u terugbetalen. U kunt deze dan van de factuur aftrekken of wij storten het bedrag terug op uw rekening. Goederen die per vergissing besteld zijn, nemen we alleen in hun originele verpakking en in perfecte staat terug. Retourneren en van goederen is alleen mogelijk binnen 14 dagen na levering.
Welke artikelen kunnen niet worden geretourneerd?
Het omruilen of retoursturen van goederen is niet mogelijk voor goederen die speciaal op maat zijn gezaagd/geknipt/gesneden, boeken, batterijen, goederen die speciaal voor u besteld zijn (speciale verzoeken) en elektronische componenten.

Online knutselshop:

Heb ik speciale instellingen nodig voor uw website?
Als u een pop-up blocker hebt ingeschakeld, ziet u aan de bovenkant van uw scherm een balk met de melding "pop-up geblokkeerd" – Klikt u op deze regel en selecteer "pop-ups voor deze site altijd toestaan …"
Uw browser (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, etc.) moet cookies accepteren. Een cookie is een klein tekstbestand dat wordt gebruikt om de instellingen op te slaan.
Activeer cookies door naar het menu extra / internet-opties te gaan. In het volgende venster gaat u naar het tabblad  "privacy" en wijzig de instelling op normaal of lager.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Ga naar de knop "Aanmelden" en laat u via de knop “Wachtwoord vergeten” uw wachtwoord op uw e-mailadres toesturen.
Hoe kan ik de tegoedbonnen inwisselen?
Als u een tegoedbon heeft ontvangen, kunt u deze uitsluitend via het internet inwisselen. Aan het einde van uw bestelling wordt dan een veld "tegoedbon inwisselen” getoond. In dit veld moet u de tegoedboncode invullen en bevestigen.
Wat zijn de voordelen van online bestellen?
-> Er is een aantekening "DRINGEND" en heeft daardoor een hogere prioriteit.
-> Onze website is gemakkelijk te gebruiken en 24 uur per dag bereikbaar.
-> U ontvangt een e-mail wanneer wij uw bestelling hebben verstuurd.
Hoe word ik over uw acties geïnformeerd?
Meldt u aan voor onze nieuwsbrief. Deze verschijnt regelmatig en informeert u over de actuele thema's en acties.

Algemene vragen:

Wat is Supafix?
Deze bouwpakketten zijn bijzonder geschikt voor de lagere klassen. Volgens het motto "knippen - plakken - klaar" hoeft er verder niets te gebeuren.
Wat is 1 = 2, 1 = 3, etc.?
Hierbij gaat het om bouwpakketten met meerdere uitvoermogelijkheden. Er zijn ontwerpen voor alle varianten ingesloten en u kunt zelf bepalen welke versie u gaat maken.
Ik ben mijn bouw instructies kwijt. Waar kan ik een nieuwe krijgen?
Ga gewoon naar de in internetsite, zoek het artikel en klik op de knop “handleiding” en download het PDF. BELANGRIJK: bij het afdrukken van de handleiding moet bij het menu-item "Pagina-instelling", "aanpassen van de paginagrootte" "NEE" worden geselecteerd, omdat anders de maten van de tekeningen niet meer kloppen.
Wat zijn bouwpakketten?
De bouwpakketten van Aduis zijn na afbouw niet bedoeld als speelgoed of gebruiksvoorwerp. De bouwpakketten dienen als leermiddelondersteuning in het pedagogisch/educatieve vakgebied. De bouwpakketen mogen door kinderen en jongeren alleen onder begeleiding en toezicht van een volwassene worden gebouwd en gebruikt. De bouwpakketten zijn niet geschikt voor kinderen jonger dan 36 maanden. Verstikkingsgevaar in verband met kleine onderdelen!

terug

© Aduis 2017
Artikel toegevoegd